maanantai 11. toukokuuta 2009

Tikanmaan tiikeri

Äijä on taas aloittanut golfin pelaamisen. Se on juossut jo kuus kierrosta sen pienen valkoisen boltsin perässä ja yrittänyt osua sillä hassun näköisellä kepillä siihen. Ei tuu mitään. Sitten sen takajalat on aina kierroksen jälkeen niin kipeet, että se unissaan ravaa kuin mikäkin ajokoira. Se on pelannut kohta kymmenen vuotta, mutta ei tunnu osaavan mitään. Kilpailuista se ei oo saanut koskaan mitään kunnon palkintoo. Ottais mallia musta. Mä oon vasta viis vee ja palkintoaappi on täynnä pystejä ja purkkeja. Toisaalta se taitaa olla vähän liian vanha juoksemaan minkään verijäljen perässä ja tuskinpa se uskaltais ottaa edes kuollutta varista suuhunsa. Mä oon huomannu, että se ei kans tottele ton emännän käskyjä niin kuin mä. Sikspä sillä on huonnomat safkatkin kuin mulla. Sen verran vois kyllä sitä jeesata, että voisin pyytää tota mun hierojaa joskus vähän äijänkin kipeitä jalkoja leipomaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti