perjantai 15. huhtikuuta 2011

Hollywood

Eiks ne siällä Hollywoodissa laita vilmitähdille botoxia huuliin ja pakaroihin ja ties minne.
Mä olin eilen Stadissa käymässä, siäl yliopistollisen elukkasairaalan klinikalla. Ne teki mulle kaiken näkösii tarkatuksii ja tutkimuksii, et jos mullekkin alettais laittaa botoxii.
Ei mul sitä ulkonäön takia tarvii laittaa, sillä oottehan huamannu, et mä oon vähintäänkin yhtä komia ja rohkee ja vilmauksellinen kuin Steevmacqveen.
Mä voin päästä sellaseen nivelrikkotutkimukseen, jossa katotaan millanen vaikutus sillä botoxilla on mun polveen.


Mun nivelii väänneltiin ja käänneltiin ja rutisteltiin. Multa mitattiin lämpö ja sit se saamarin kätilö tutki ja koetteli mun eturauhasenkin. Tiätte varmaaan et se käy tämmösen machomiähen imagolle jonkin verran. Sit me mentiin ulos ja ne videois mun kävelemisen ja hölkkäämisenkin. Sit mul laitettiin taas se piikki josta tulee kauhee krapula. Kaikki sumeni taas totaalisesti. Mä heräsin sit siihen ku emäntä ja äijä tuli hakeen mut ja pääsin oman Rawin takahutlariin.


Mä kuulin sit myöhemmin, et äijäkin oli käyny sinä aikana ku mult oli ollu taju kankaalla, läheisen Prisman chicossa vetäsemässä omat botoxit kitusiin. Se kun mukamas tarvii lisätä kiinteyttä tohon vyötärön seudulle. Mä jouduin oleen syömättä yli 24 tuntii...aatelkaa...mulle tulee trauma.

2 kommenttia:

  1. voi otto!

    onneksi isanta sai hampurilaisen jossa on jopa ihka oikea ameriikanlippu!

    VastaaPoista
  2. Mä luulin tilanneeni yhden hampparin, mut tulikin kolme ja yks jenkkiflaga

    VastaaPoista