maanantai 14. kesäkuuta 2010

EELIN KEELIN KLOT


Mä oon melkosen väsyny nykyään. En oo nukkunu oikeen kunnon yö-unia kuukauteen. Kokoajan pitää olla tarkkana, ettei toi räkänokka iske teräviä hampaitaan mun kalleuksiini.
Oon jo harkinnu muutamista asumaan itekseni, mut ku ei oo oikeen varaa, eikä noista näyttelyhommistakaan oikeen rikastu. Palkinnoksikin saa, jos yleensä saa mitään, vain alpakka kippoja tai kankaisia ruusukkeita. Antaisivat edes pussillisen nappuloita, et tällaanen vanhapoikakin vois vähän itsenäistyy.
Joskus(kylläkin aika harvoin) sen kanssa voi harrastaa vaikka sukan repimistä. Ei siitä kyllä viel mitään vastusta saa, vaikkakin kiitettävän sinnikäs se kyl on.
Säälittävän näkönen rääpäle

Tää on harvinainen kuva siinä mielessä, että
harvoin on hetkiä, kun penikka ei roiku mun korvissa.
(mulle vois laittaa jo vaikka kuinka monta korvarengasta)

Mun vanha talja saa joskus kyytiä niin, että nahanriekaleet vaan pöllyää. Pian se varmaan koittaa nylpyttääkin sitä. ( kuten olen itse mukamas joskus tehnyt)

1 kommentti: