keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Tikkitakki

Hengissä ollaan ! Aikamoisen vetoketjun se lekuri tohon mun konttiin on tekassut. About kolkyt tikkii. Eka yö leikkauksen jälkeen oli ihan hirvee. Mulle oli laitettu sellanen saakutan tötterö kaulaan ja sit pakotettiin koisaamaan lattialla. Emäntä kyl nukku mun vieressä, mut krapulan lisäks yöllä alko niin hirvee särky, et ei voinu muuta kun itkee. Aamulla se sit kumminkin alko helpottaa ja iltapäivällä pystyin jo kolmella jalalla konkkaamaan mettään paskalle. Takas sisälle äijä sit joutus mut kumminkin kantaamaan, ku kontit meni metässä alta, enkä päässy kanervikosta omin avuin.

Tänään on sit ollu jo parempi päivä. Pääsen omin avuin käymään pihanperällä ja päivällä onnistun kiipeemään jo soffallekin kun äijän silmä hetkeksi vältti. Se muuten lupas koisata mun kanssa ens yön lattialla. Laitetaan takkahuoneeseen patjat ja katotaan Canalilta joku hyvä leffa. Oiskohan emännällä jossain sipsejä piilossa?

Eeli kävi tänään kanssa konttikuvauksessa. Se oli ihan kännissä kun tuli äijän kanssa himaan. Siitäs sai , kun ilkku ja härnäs mua muutama päivä sitten.
Kuvista oli näkyny, että senkin etuvasurissa on samanlainen vika ku munkin etukontissa. Tää on sit tämmönen invaliidisairaala tälläkertaa ja ilmeisesti tulevaisuudessakin. Äijä varmaan alkaa rakentaa tohon ulko ovelle kohta invaramppia ja Emmännän autoon pitää asentaa invanosturi.

Tässä sitä nyt koitetaan pikkuhiljaa toipua, mut se nyt ainaskin on varmaa et ei musta enää mitään Artsi Bryggaree enää tule.

Kertoilen taas kuulumissii, et pysykää kanavalla.


1 kommentti: